PRO KLIENTY
Aktuální přihlašování:
V případě zájmu o nějakou akci nás, prosím, kontaktujte na tomto emailu: podlelucie@gmail.com.
V případě zájmu o nějakou akci nás, prosím, kontaktujte na tomto emailu: podlelucie@gmail.com.
PRO ZÁJEMCE
Jak jsme si vedli s přípravou na přijímací zkoušky v roce 2021?
Naše desatero pro rodiče aneb méně je někdy více
Co dělat....
1. neustále procvičovat základy (násobilka, převody, pravopis, čtení, úhledné psaní)
2. snažit se propojovat teorii s praxí (např. u slovních úloh), ale stále jen u příkladů, na které stačí všichni zúčastnění!
3. cvičit čtení a porozumění textu (nechat si od dítěte převyprávět shrnutí některého textu a následně v pár větách popsat hlavní myšlenku)
4. procházet již vypracované přijímačkové testy zveřejněné na internetu
5. vést si přehled o tom, co z dané látky dítěti jde a co by si mělo jěště zopakovat
Co nedělat...
6. netisknout náhodné úlohy z internetu
7. nesnažit se dítěti vysvětlit látku, u které si sám nejsem jistý správným řešením či postupem
8. nesnažit se vše dohnat na poslední chvíli, lepší je rozdělit si učení do kratších časových úseků (např. 20 minut denně) a do více dnů
9. neopakovat stále stejné okruhy látky, postupně se probrat všemi okruhy
10. nedemotivovat dobře myšlenými, ale špatně zformulovanými radami
Pro více informací, jak s dětmi procvičovat a jak jim pomoci, kontaktujte lektorku Klárku na podlelucie.prijimacky@gmail.com.
1. neustále procvičovat základy (násobilka, převody, pravopis, čtení, úhledné psaní)
2. snažit se propojovat teorii s praxí (např. u slovních úloh), ale stále jen u příkladů, na které stačí všichni zúčastnění!
3. cvičit čtení a porozumění textu (nechat si od dítěte převyprávět shrnutí některého textu a následně v pár větách popsat hlavní myšlenku)
4. procházet již vypracované přijímačkové testy zveřejněné na internetu
5. vést si přehled o tom, co z dané látky dítěti jde a co by si mělo jěště zopakovat
Co nedělat...
6. netisknout náhodné úlohy z internetu
7. nesnažit se dítěti vysvětlit látku, u které si sám nejsem jistý správným řešením či postupem
8. nesnažit se vše dohnat na poslední chvíli, lepší je rozdělit si učení do kratších časových úseků (např. 20 minut denně) a do více dnů
9. neopakovat stále stejné okruhy látky, postupně se probrat všemi okruhy
10. nedemotivovat dobře myšlenými, ale špatně zformulovanými radami
Pro více informací, jak s dětmi procvičovat a jak jim pomoci, kontaktujte lektorku Klárku na podlelucie.prijimacky@gmail.com.